FAQ – Najczęściej zadawane pytania
- Czy można zamówić z płatnością przy odbiorze?
Niestety nie ma takiej możliwości. Jeżeli nie ma Pan/Pani możliwości płatności kartą lub szybkimi płatnościami internetowymi polecamy opcję Przelew bankowy. Po złożeniu zamówienia otrzyma Pan/Pani maila z numerem konta bankowego na który można dokonać płatności za zamówienie i można to zrobić w banku lub na poczcie.
- Czy jest możliwość wysyłki poza granicami Polski?
Tak, wysyłamy do Niemiec kurierem UPS. Koszt to 50 PLN.
- Czy jest możliwość dodania próbek kosmetyków do zamówienia?
Nie otrzymujemy próbek od producentów dlatego nie ma takiej możliwości.
- Nie otrzymałem informacji o swoim zamówieniu?
Prosimy sprawdzić folder SPAM na swojej skrzynce pocztowej. Jeżeli tam nie ma informacji o zamówieniu prosimy o kontakt na adres mailowy: sklep@kosmetyki-terra.pl z opisem sytuacji.
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Niestety nie ma takiej możliwości. Zamówienia realizowane przez sklep internetowy wysyłane są do Paczkomatów, Pocztą Polską lub kurierem.
- Gdzie stacjonarnie można kupić produkty?
Stacjonarnie wszystkie nasze produkty można kupić w uzdrowiskach Polskiej Grupy Uzdrowisk. Szczegółowa lista na stronie: Punkty stacjonarne | Kosmetyki Terra Sklep (kosmetyki-terra.pl)
- Jak zrealizować kupon rabatowy?
Kupon można zrealizować na etapie finalizacji zamówienia. Klikamy opcje „Kliknij tutaj, aby dodać swój kupon”, wprowadzamy kod oraz zatwierdzamy przyciskiem „Wykorzystaj kupon”.