FAQ – Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy można zamówić z płatnością przy odbiorze?

Niestety nie ma takiej możliwości. Jeżeli nie ma Pan/Pani możliwości płatności kartą lub szybkimi płatnościami internetowymi polecamy opcję Przelew bankowy. Po złożeniu zamówienia otrzyma Pan/Pani maila z numerem konta bankowego na który można dokonać płatności za zamówienie i można to zrobić w banku lub na poczcie.

  1. Czy jest możliwość wysyłki poza granicami Polski?

    Niestety nie. Sklep działa tylko na terenie Polski i nie realizuje wysyłek międzynarodowych.

  2. Kiedy zostanie wysłana przesyłka?

Zamówienia złożone do 14:00 wyjdą z naszego magazynu jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po 14:00 zostaną wysłane dnia następnego.

  1. Czy jest możliwość dodania próbek kosmetyków do zamówienia?

Nie otrzymujemy próbek od producentów dlatego nie ma takiej możliwości.

  1. Nie otrzymałem informacji o swoim zamówieniu?

Prosimy sprawdzić folder SPAM na swojej skrzynce pocztowej. Jeżeli tam nie ma informacji o zamówieniu prosimy o kontakt na adres mailowy: sklep@kosmetyki-terra.pl z opisem sytuacji.

  1. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety nie ma takiej możliwości. Zamówienia realizowane przez sklep internetowy wysyłane są do Paczkomatów, Pocztą Polską lub kurierem.

  1. Gdzie stacjonarnie można kupić produkty?

Stacjonarnie wszystkie nasze produkty można kupić w uzdrowiskach Polskiej Grupy Uzdrowisk. Szczegółowa lista na stronie: Punkty stacjonarne | Kosmetyki Terra Sklep (kosmetyki-terra.pl)

  1. Jak zrealizować kupon rabatowy?

Kupon można zrealizować na etapie finalizacji zamówienia. Klikamy opcje „Kliknij tutaj, aby dodać swój kupon”, wprowadzamy kod oraz zatwierdzamy przyciskiem „Wykorzystaj kupon”.

 

  1. Czy plastry borowinowe są wielokrotnego użytku?

Nie, plastry są jednorazowe. Więcej o użyciu plastrów: Jak stosować plastry borowinowe w domu? Instrukcja krok po kroku | Kosmetyki Terra Sklep (kosmetyki-terra.pl)

Wpisz frazę i naciśnij "enter"

Koszyk

Brak produktów w koszyku.